کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی با تمرکز بر نوع شناسی خرده فروشی

 

شرکتهای موفق ضمن عرضه محصولاتشان با مشاوره درخصوص چیدمان مناسب محصولات به مشتریان کمک می کنند تا از خریدشان لذت بیشتری ببرند و ضمن رعایت مشتری مداری تبلیغ مناسبی از محصولاتشان نیز ارائه می دهند.

با مطالعه کتاب مذکور ضمن آشنایی شما با مبحث مهم بازاریابی و فروش کاربردی مطالب متنوعی در رابطه با نقش نور رنگ صدا موسیقی و چیدمان در فروشگاه های بزرگ و کوچک در بالا رفتن فروش و سود فروشگاه آشنا می شوید.

عمده علاقمندان به تهیه این کتاب اساتید دانشگاه برای تدریس باعناوین مشابه درسی ، طراحان داخلی و دیزاینر های فروشگاهی ، مدیران فروشگاه های زنجیره ای، مغازه داران کوچک و بزرگ، مسئولین فروش و بازاریابان حرفه ای و اماتور و پژوهشگران بوده اند.

شما هم در صورت علاقه مندی به این مبحث به ادرس زیر مراجعه فرمایید

http://chideman.blogsky.com

کتاب اصول طراحی و چیدمان فروشگاهی

 با نگاهی نو و چاپ رنگی برای اولین بار بطور جامع به این موضوع پرداخته است

ضمن پیشنهاد مطالعه این کتاب به شما مدیر فرهیخته و همکارانتان

 مزید امتنان خواهد بود تا مارا از نظرات خود بهره مند سازید تا در چاپهای بعدی از نظرات شما باذکر نام استفاده نماییم

ضمنا برای تبلیغ در کتاب مذکور در چاپهای بعدی اماده مذاکره می باشیم

باتشکر
 
 نویسنده:  وحید نثایی
  مدرس دانشگاه 
و مولف کتابهای متعدد در زمینه مدیریت ، بازاریابی و فروش

ویراستار علمی:  سید محمود رضا شایسته  
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

این کتاب با شمارگان 2100 نسخه  در 327 صفحه توسط انتشارات ترمه 
منتشر و در نمایشگاه بین المللی رو نمایی و عرضه شد

تا بحال بیش از 1000 جلد از این کتاب بفروش رسیده است.

ادرس سایت سایر کتب  دانشگاهی

/ 0 نظر / 44 بازدید